Több van a cégedben?

Úgy gondolod, hogy több van a cégedben, mint amit eddig elértél vele?

Van honlapod, de nem tudod, hogyan használd hatékonyan azt?

2 egyszerű lépést kell megtenned:

1. Célozd meg a honlapod szempontjából releváns látogatókat!

2. Fogadd a megrendeléseket és bővítsd piacod!

Az Első lépés megtételében tudok Neked segíteni!

Marketing tervezés

 

A marketing tervezés egy tudatos tevékenység, amikor felmérjük a piacod, ahhoz mérten meghatározzuk a céljaidat, a célok elérésére stratégiát állítunk fel, amihez hozzárendelünk eszközöket. Elkészítjük a cselekvési tervet, és mérjük az eredményt!

A marketing tervezés egy konkrét cselekvési terv az üzleti céljaid elérésére vonatkozóan. A tervezés nem csak az online eszközök használatára terjed ki, hanem egyéb ésszerű reklámmegjelenések tervezésére is.

A piacelemzés alkalmával meghatározzuk a fő mérési számaidat és ezeket összehasonlítjuk a versenytársaidéval. Megnézzük, hogy jelenleg mekkora a piaci részesedésed, hol állsz most?

Ha a helyzetedet tisztán látjuk, akkor megtörténhet a célkitűzés.

Amennyiben látjuk a számokban megtestesülő céljaidat, hozzálátunk a stratégia kialakításához, amin keresztül meghatározzuk, hogy az egyes célokat hogyan érjük el.

Ezután a célok elérésének módjához eszközöket rendelünk, meghatározzuk a konkrét cselekvési tervet.

A cselekvési tervből származó eredményeket rögzítenünk kell! Az online jelenlét erősségétől függően célszerű havi, negyedévi vagy féléves rendszerességgel mérési pontokat meghatározni, amin keresztül látjuk, hogy mit sikerült elérni a tervhez képest.

Érdekel a tevékenység? Kérj rá ajánlatot!

vissza