Több van a cégedben?

Úgy gondolod, hogy több van a cégedben, mint amit eddig elértél vele?

Van honlapod, de nem tudod, hogyan használd hatékonyan azt?

2 egyszerű lépést kell megtenned:

1. Célozd meg a honlapod szempontjából releváns látogatókat!

2. Fogadd a megrendeléseket és bővítsd piacod!

Az Első lépés megtételében tudok Neked segíteni!

Néhány referencia - közös sikereink

Nyelviskola beindítás, iskolaegység bővítés 6 hónap alatt- telepatianyelviskola.hu projekt

2012 októberében keresett fel egy újonnan induló nyelviskola ügyvezetője, hogy legyek segítségükre a nyelviskola speciális oktatási módszerének piacra történő bevezetésében és a leendő tanulók toborzásában. Konverziós célként a próbaórára való bejelentkezést tűztük ki, ami elérésére Google AdWords, Facebook PPC kampányokat és hírlevél kampányokat használtunk.

www.szapitor.hu/hirek/nyelviskola-beinditas-iskolaegyseg-bovites-6-honap-alatt-telepatianyelviskola-hu-projekt/20326/

Közgazdász nebulók toborzása 55%-kal olcsóbban – az egyetemi diáktoborzó projekt

2011 decemberében megbízást kaptam Magyarország egyik legnagyobb vidéki egyetemének diáktoborzó online kampányának lebonyolítására. A leendő közgazdászhallgatókra céloztunk. A kihívás nagy volt, mert az előző időszakban ezt a kampányt az egyik legnagyobb budapesti médiaügynökség futtatta. Így célként a tavalyi kampány minőségi kritériumát tűztük ki.

www.szapitor.hu/hirek/kozgazdasz-nebulok-toborzasa-55-kal-olcsobban-az-egyetemi-diaktoborzo-projekt/10063/

A ragyogó mosoly online értékesítve! – a Dunadental.com projekt

2011. januárjában kezdtük meg a közös munkát a Duna Dentál fogászati klinikával, egy hosszabb távú partneri együttműködés keretében. A belföldi fogfehérítésre jelentkező páciensek felkutatása mellett, külföldi betegek ellátását tűztük ki célul.

www.szapitor.hu/hirek/a-ragyogo-mosoly-online-ertekesitve-a-dunadental-com-projekt/7777/

Márkaépítés és márkára épülő értékesítés – az Antikanti.hu projekt

A kovácsoltvas dugóhúzókat, gyertyatartókat s egyéb vas használati tárgyakat készítő Antik Anti arra kért fel, hogy segítsek neki a termékei online értékesítésében.

www.szapitor.hu/hirek/markaepites-es-markara-epulo-ertekesites-az-antikanti-hu-projekt/7517/

Online toborzási praktikák – a Bosch projekt

Immár 2. alkalommal szerveztem rendezvénytoborzó online kampányokat a Bosch miskolci gyáregysége számára. Az alkalomra diplomával rendelkező mérnököket kerestünk.

www.szapitor.hu/hirek/online-toborzasi-praktikak-a-bosch-projekt/7354/

100 nap + 100% növekedés – a MindenKupon.hu projekt

A MindenKupon.hu kuponaggregátor oldal ügyvezetőjétől júliusban kaptam a felkérést az oldal komplex online marketing tevékenység ellátására.

www.szapitor.hu/hirek/100-nap-100-novekedes-a-mindenkupon-hu-projekt/7112/

(Repülőjegy+utazás)* SEO= +53% látogatottság-növekedés – a Morton’s projekt

Egy régi-új partnerem, a Mortons.hu egyik tulajdonosa azzal keresett fel, hogy tovább szeretnének fejlődni az online utazás és repülőjegy foglalás piacán.

www.szapitor.hu/hirek/-repulojegy-utazas-seo-53-novekedes-a-morton-s-projekt/6865/